Ik kom er niet helemaal uit, kun je mij helpen?
Ons team staat voor je klaar om te helpen bij een bestelling of bij vragen. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail [email protected] of het contactformulier. Wij reageren altijd binnen een paar uur (behalve midden in de nacht ;-)).

Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?
Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Het is goed mogelijk dat we het product kunnen bestellen of dat het al besteld is. Je kunt dan heel makkelijk je reservering bij ons plaatsen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.
Neem dan direct contact met ons op, omschrijf je bestelling en wij gaan dan na of je bestelling wel is binnengekomen.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres? 
In de bestelprocedure bij stap 2 kun je kiezen voor een ander afleveradres. Je bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd (handig als je iets leuks cadeau wilt geven). Daarnaast kun je ook je ook een andere bezorgdatum aan ons doorgeven, doe dit dan bij stap 3 in het bestelproces.

Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook bestellen?
Op dit moment kunnen wij alleen nog bestellingen accepteren uit Nederland en België. Mocht je ergens anders je pakket bezorgd willen hebben, neem dan eerst even contact met ons op via e-mail of het contactformulier. Wij kunnen je vast en zeker helpen dan.

Staat je vraag hier niet tussen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected] Je krijgt dan heel snel een reactie van ons.